Posted by : Unknown luni, 17 august 2015

Mai tineti minte ca intr-un alt arricol am mai dsicutat despre jocuri?
E ce sa ii faci, uite ca discutam despre asta din nou astazi. Vin cu doua jocuri interesante care mie unul, imi amintesc de copilarie. Unul dintre ele este Super Mario de care fiecare din voi a auzit. Puteti sa incepeti si voi o aventura oricand doriti. Super jocurile pentru copii le veti gasi aici si poate, va va aminti de copilaria voastra asa cum mi-a amintit mie acest joc. Imi amintesc ca inpreuna cu fratele meu ne petreceam cel putin 1 ora in fata televizorului si cu telecomanda in mana jucand acest joc. Cate o data mai interveneau anumite certuri pentru, ce sa vezi eram 2 baieti si trebuia sa alegem acelasi jucator, dar pana la urma o rezolvam si incepeam aventura.

Ultimul dar nu cel din urma, este un joc si mai interesant pentru copilul din tine. Este vorba de jocul online cu bile. Unde ai posibilitatea sa te distrezi cu tot felul de jocuri. Mie cel putin aceste jocuri mi-au infrumusetat ziua.
Puteti sa le spuneti si prietenilor despre acets tip de jocuri cine stie poate o sa va despasiti unul altuia recordurile dobandite.

Sper ca si voi sa zambiti macar un pic cand o sa vedeti despre ce este vorba.

Asa ca lasati grijile la o parte si incercati sa evadati pentru cateva minute din realitate, incercati sa scapati de grijile si priblemele pe care le aveti macar pentru cateva minute. Asa poate ziua voastra nu o sa mai fie atat de stresanta si o sa va mai destindeti un pic.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Hello gadget! -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -