Posted by : aditza miercuri, 24 decembrie 2014

Anul acesta de Black Friday ziua a fost chiar neagră pentru mulți visători. S-au „înghesuit” oamenii în online să cumpere cât mai multe produse, cât mai ieftine. Nu toate magazinele au fost pregătite însă. Astfel s-a ajuns în situația în care oamenii au comandat, și-au frecat mâinile de fericire pentru că au prins produsul mult visat la un preț mai mult decât decent și s-au pus pe așteptat. Pe așteptat curierul cu produsul. De data aceasta curierul rapid nu a mai fost atât de rapid, așa încât cumpărătorii mulțumiți de Black Friday au devenit nemulțumiți jumătate de lună mai târziu.



Produsele și comenzile lor erau pe drum sau în curs de procesare. Astfel s-au anulat mii de comenzi, ba din partea magazinelor, ba din partea clienților care și-au pierdut încrederea sau răbdarea. Astfel un Black Friday a devenit ratat, cel puțin din partea magazinelor de electronice și electrocasnice. La altfel de magazine online nu am auzit să existe aceste probleme, ori oamenii nu aveau atât de mari speranțe de la ele, ori au fost ceva mai răbdători în ceea ce privește relația cu acestea.

Poate la anul emag, flanco si celelalte mari magazine online care comercializează electronice și electrocasnice vor fi mai bine pregătite pe partea de livrare!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Cele Mai Vizualizate

Un produs Blogger.

- Copyright © Hello gadget! -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -