Posted by : Unknown sâmbătă, 7 februarie 2015

Am avut ocazia sa imi fac niste carti de vizita. Ce e drep am stat un pic pe ganduri dar am hotarat sa mi le fac. Foarte simplu si usor a trebuit sa trimit doar un singur email cu datele care urmau sa fie inscriptionate pe ele si gata. Cei de la Carti de vizita de Lux  m-au contactat la scurt timp telefonic sa se asigure ca acelea sunt datele corecte, iar dupa o saptamana le-am primit acasa. Simplu si rapid. Va recomad tuturor aceasta firma, eu unul sunt foarte multumit de servicile oferite de ei. Pe site-ul respectiv veti gasi tot felul de carti de vizita si le veti putea personaliza cum doriti dumneavoastra, iar aici va puteti convinge singuri de cata varietate exista.


Ce sa va mai spun din experienta proprie e ca straturile de carton pot fi orice culoare doriti, ele sunt gata foarte rapid , nu trebuie sa stati ingrijorat ca se vor deteriora pe drum, sunt puse intr-un ambalaj destul de solid, deci vor veni in siguranta la dumneavoastra acasa.

Cercetati site-ul, alegeti-va cartea de vizita care va reprezinta, comandati-o , si bucurati-va dea ea in cel mai scurt timp posibil

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Cele Mai Vizualizate

Un produs Blogger.

- Copyright © Hello gadget! -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -