Posted by : aditza duminică, 25 ianuarie 2015

Daca va spun cum am aflat cum se mananca fulgii de porumb, este posibil sa ma credeti nebun. Adica va invat eu cum se mananca fulgii? Dar nu despre asta este textul de fata, ci mai degraba despre cum am aflat cum se mananca fulgii de porumb. Este adevarat ca atunci cand eram copil mancam fulgii de porumb ca atare, direct din punga. Am intrerupt pentru cativa ani obiceiul capatat in pauzele de la scoala, iar acum cateva zile am zis sa incerc din nou. Asa ca am cumparat o punga de fulgi de porumb, exact ca aceia din imagine si am zis sa-i consum. Dar parca nu mai aveau gustul acela din copilarie, cand infulecam din ei in pauzele dintre ore, la scoala.

Fulgii de porumb

Atunci am scos repede tableta si am cautat pe internetul nostru drag cateva informatii referitoare la fulgii de porumb. Sigur ca tehnologia asta nu era disponibila pe vremea cand glojgaiam eu fulgi de porumb in pauzele dintre ore. Dar lucrurile s-au schimbat, iar acum dupa numai cateva clickuri am reusit sa gasesc cateva informatii utile. Curiozitatea mea a fost multumita cu rezultatele gasite pe internet. Am aflat ca fulgii de porumb sunt bogati in fier si vitaminele A,B,C,D,E. Destule vitamine contin acestia simpli, dar combinati cu lapte sau iaurt, devin si mai bogati in vitamine, dar si un bun mod de a-ti mentine silueta.

Am mai aflat despre acestia ca pot fi mancati in diferite combinatii reusite: cu ciocolata neagra, cu sparanghel pe post de dressing, cu budinca, in tiramisu, etc. Inca un punct important al acestui aliment ar fi ca poate fi mancat in orice moment al zilei, fara contraindicatii ci mai degraba cu o multime de beneficii.

Desigur ca informatiile despre fulgii de porumb  gasite de mine pot fi inutile pentru altii. Eu vreau numai sa subliniez usurinta cu care poti gasi informatii utile atunci cand chemi tehnologia zilelor noastre in ajutor.

Iubesc tehnologia!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Cele Mai Vizualizate

Un produs Blogger.

- Copyright © Hello gadget! -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -