Posted by : aditza miercuri, 21 ianuarie 2015

Digi Mobil a intrat pe piata telefoniei mobile in mare forta in anul 2014. Probabil ca momentul de varf nu a fost inca atins, astfel compania continuand sa atraga clientii prin oferte care mai de care mai atractive. Sub semnul unei oferte de senzatie se afla minutele si mesajele nelimitate in retea, in alte retele nationale si chiar minute  internationale. Atasat acestei oferte si internetul este nelimitat, iar telefoanele inteligente achizitionate pot fi platite in rate dupa ce s-a platit un avans in prealabil.

Oferte bune la abonamentele Digi Mobil


Cu asa oferta si cu o reclama care ii desconsidera pe bogatasii din inchipuita tara Belgravistan, parca m-as duce din nou la reprezentanta lor pentru un nou contract Digi Mobil. Totusi ma multumesc cu un simplu abonament nelimitat optim 2 pentru care platesc numai 2 euro pe fiecare luna. Nevoile mele sunt acoperite atat in ceea ce priveste minutele de convorbiri, cat si in ceea ce priveste traficul de internet inclus. Acestea fiind spuse, mai ramane de adaugat ca sunt multumit de semnalul lor si ca sunt mandru ca am scapat de Vodafone, al carui client abonat am fost si probabil ca nu voi mai fi.

Si pentru ca tot am amintit de momentul de varf al ascensiunii acestei companii pe piata mobila, va mai spun ca pana in februarie 2015 ofertele la telefoanele mobile, in rate si fara dobanda, sunt de luat in seama. Verificati singuri pe pagina RCS-RDS si va veti convinge. Eu m-am convins deja de serviciile lor.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Cele Mai Vizualizate

Un produs Blogger.

- Copyright © Hello gadget! -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -